Jump to content

patrick13

Moderators
  • Content Count

    65
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    18

patrick13 last won the day on August 13

patrick13 had the most liked content!

Community Reputation

46 Neutral

5 Followers

About patrick13

  • Rank
    Pirate

Recent Profile Visitors

1,951 profile views
  1. Hi, sorry- I don't provide any services at the moment. Locked the topic for now.
  2. I was literally about to say that it really looks like Kong's code The problem comes from ctrl.lua though and means that either a global variable called chaospk has been declared after it was used somewhere or it was not declared at all.
  3. Привет. На форуме wolfen где-то выкладывал анимированные модели ланса, карзица, ами и филлис в 3ds формате, оттуда можно уже переформатировать. Я тоже занимался этим делом, пока не понял, что одному многого не сделать. И тогда я как раз использовал те 3ds файлы. Однако я не уверен, насколько они вам подойдут, так как в UE4 с его графикой то персонажи какжутся чуть ли не пиксельными. Так что действительно лучше, наверное, нарисовать новые; однако дело это тоже непростое и не уверен, помогут ли вам тут бесплатно =/ А так удачи
  4. I've pushed textures now @Graf
  5. Hi everybody, I've decided to share my launcher source code which as available through this link: https://github.com/georgebotsihhin/KOP-Launcher I am not going to provide any support in regards to this source code, use at your own risk.
  6. Is there anybody who could port a few building objects into top?

  7. Rewritten server selection UI for King of Pirates Online.
  8. Да никто не «жопится», и дело далеко не в чсв
  9. Ну да, либо ручками самому сделать, либо покупать, а не использовать то, что было где-то когда-то кем-то украдено если, конечно же, вы заплатили за ваш или сами написали, то извиняюсь
  10. Может быть используете крипой скрипт «60 фпс»? Файлы на сорсах скомпилированы или общие? Мало информации как-то, чтобы даже прикинуть, откуда может идти ошибка.
  11. up. another script written for cpworkerz to modify drops and drop rates based on monster levels.
  12. He’s alive indeed, which you can check through his last activity time on forum. I believe he’s busy irl.
  13. Unreal or Unity are the most common game engines I'd say, where unreal utilises c++ whereas unity uses c#. Without any prior experience, however, it will take you years to make something decent from scratch.
  14. PHP script written for cpworker. Parses chaSpn and characterinfo and then calculates distance from the monster to the bounds of a city (in this particular example, Argent City).
  15. Hi, I do need indeed: champ#0883
×
×
  • Create New...