StaffEN 3 Report post Posted December 16, 2023 Theres some way to make char do some animation when he combine gems?, something like: if combine succesfull, play "jump" animation, else if play "cry" animation? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dias 2 Report post Posted December 16, 2023 I think you should call C++ function PlayPose(POSE_JUMP) somehow , but i dont know how to do it) Try to add a skill to skillinfo.txt which cause jump animation, then in function begin_unite_item call this skill ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
V3ct0r 2,117 Report post Posted January 9 If you are using Game.exe from the official client, then this is a non-trivial task. You need to patch Game.exe or develop a special mod. Quote Some useful links / Полезные ссылки Tips for making a topic in 'Questions & Help' / Рекомендации по созданию тем в разделе "Помощь" Server Advertising Section Rules / Правила раздела "Реклама серверов" Available e-mail domains for registration / Допустимые e-mail домены для регистрации User groups / Группы пользователей User ranks / Звания пользователей "Broken" pictures on the forum / "Битые" изображения на форуме Beware of scammers! / Осторожно, мошенники! My developments / Мои разработки Mods for client and server / Моды для клиента и сервера PKOdev.NET website for Tales of Pirates Server / PKOdev.NET веб-обвязка для сервера Пиратии I do not provide any help in private messages and outside the forum. Use 'Questions & Help' section please. Thank you for understanding! Я не оказываю какую-либо помощь в личных сообщениях и вне форума. Пожалуйста, используйте раздел "Пиратия: Помощь". Благодарю за понимание! Share this post Link to post Share on other sites