Jump to content
Sign in to follow this  
Vasil

Problem with KONG's Admiral Cloak.

Recommended Posts

I've just done installing this on the server files.Everything is working.Except Forge / Stats

Stats get applied but it doesn't show on the Admiral Cloak.

About Forge.It doesn't forge .

Installed it Correctly.

 

 

My lines:

7579	Unseal Accessory	n2567	10130005	0	0	0	0	0	0	41	0	0	0	0	0	0	0	0	0	1	1	0	-1,-2,-2,-2	0	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	0	0	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0	0,0	0,0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0,0	0	0	Shaitan High tech product. 20 of these can be exchanged for a Cloak Unseal Device at Argent City - William 2277,2832.	0
7580	Cloak Unseal Device	n2568	10130005	0	0	0	0	0	0	31	0	0	0	0	0	1	1	1	1	1	0	1	-1,-2,-2,-2	0	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	0	0	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0	0,0	0,0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	ItemUse_CloakUnseal	0	0	0	0,0	0,0	0,0	Made by the Navy of Argent. Able to unseal Cloaks. Double click to use.	0
7581	Dusty Cloak Fragment	n1982	10130005	0	0	0	0	0	0	41	0	0	0	0	0	0	0	0	0	1	1	0	-1,-2,-2,-2	0	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	0	0	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0	0,0	0,0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0,0	0	0	Obtain a certain quantity to exchange for 1 Dusty Cloak at the NPC.	0
7582	Dusty Cloak	n2569	10130005	0	0	0	0	0	0	41	0	0	0	0	0	0	0	0	0	1	1	0	-1,-2,-2,-2	0	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	0	0	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0	0,0	0,0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0,0	0	0	An ancient, dusty piece.A Cloak Unseal Device is needed to uncover its properties.	0
7583	Admiral Cloak	n2570	10130005	0	0	0	0	0	0	26	0	0	0	0	0	1	1	1	1	1	1	0	-1,-2,-2,-2	10	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	0	0	-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0,30	0,30	0,30	0,30	0,30	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,5000	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,100	0,0	0,0	0	0,9000	10000,10000	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0,0	0	0	A Cloak commisioned by Argent's Admiral.A commendation for all the vigilant defenders of the country (Effective only when placed on the 5th Slot of the Inventory Bar).	0
7584	Cloak Upgrade Device	n1983	10130005	0	0	0	0	0	0	31	0	0	0	0	0	1	1	1	1	1	0	1	-1,-2,-2,-2	0	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	0	0	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0	0,0	0,0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	ItemUse_CloakUpgrade	0	0	0	0,0	0,0	0,0	Made by the Navy of Argent. Able to enchant Cloaks. Double click to use. (Possible failure)	0
7585	Prayer Rune	n2561	bluestone01	0	0	0	0	0	0	49	0	0	0	0	0	1	1	1	1	1	1	5000	-1,-2,-2,-2	0	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	0	0	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0	0,10	0,0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0,0	407,0	0,0	Exp from monsters increased by 5%. Can be embedded on Admiral Cloak.	0
7586	Favor Rune	n2562	bluestone01	0	0	0	0	0	0	49	0	0	0	0	0	1	1	1	1	1	1	5000	-1,-2,-2,-2	0	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	0	0	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0	0,10	0,0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0,0	407,0	0,0	Drop Rate from monsters increased by 5%. Can be embedded on Admiral Cloak.	0
7587	Riven Soul Rune	n2563	bluestone01	0	0	0	0	0	0	49	0	0	0	0	0	1	1	1	1	1	1	5000	-1,-2,-2,-2	0	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	0	0	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0	0,10	0,0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0,0	407,0	0,0	Reduces target's Physical Resistance by 5. Can be embedded on Admiral Cloak.	0
7588	Piercing Rune	n2564	bluestone01	0	0	0	0	0	0	49	0	0	0	0	0	1	1	1	1	1	1	5000	-1,-2,-2,-2	0	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	0	0	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0	0,10	0,0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0,0	407,0	0,0	Reduces target's Defense by 50. Can be embedded on Admiral Cloak.	0
7589	Illusory Rune	n2565	bluestone01	0	0	0	0	0	0	49	0	0	0	0	0	1	1	1	1	1	1	5000	-1,-2,-2,-2	0	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	0	0	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0	0,10	0,0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0,0	407,0	0,0	Reduces target's Dodge by 10. Can be embedded on Admiral Cloak. 	0
7590	Curse Rune	n2566	bluestone01	0	0	0	0	0	0	49	0	0	0	0	0	1	1	1	1	1	1	5000	-1,-2,-2,-2	0	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	0	0	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0	0,10	0,0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0,0	407,0	0,0	Reduces target's Hit Rate by 10. Can be embedded on Admiral Cloak.	0
7591	Guardian Level 1	s0541	10130005	0	0	0	0	0	0	31	0	0	0	0	0	1	1	1	1	99	0	5000	-1,-2,-2,-2	0	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	0	0	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0	0,0	0,0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	ItemUse_BaTi1	0	0	0	0,0	0	0	Increase 50 Defense. It will last 6 minutes. (Lv 2 Cloak has to be equipped)	0
7592	Guardian Level 2	s0541	10130005	0	0	0	0	0	0	31	0	0	0	0	0	1	1	1	1	99	0	5000	-1,-2,-2,-2	0	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	0	0	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0	0,0	0,0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	ItemUse_BaTi1	0	0	0	0,0	0	0	Increase 100 Defense. It will last 4 minutes. (Lv 4 Cloak has to be equipped)	0
7593	Guardian Level 3	s0541	10130005	0	0	0	0	0	0	31	0	0	0	0	0	1	1	1	1	99	0	5000	-1,-2,-2,-2	0	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	0	0	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0	0,0	0,0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	ItemUse_BaTi1	0	0	0	0,0	0	0	Increase 300 Defense. It will last 3 minutes. (Lv 7 Cloak has to be equipped)	0
7594	Guardian Level 4	s0541	10130005	0	0	0	0	0	0	31	0	0	0	0	0	1	1	1	1	99	0	5000	-1,-2,-2,-2	0	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	0	0	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0	0,0	0,0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	ItemUse_BaTi1	0	0	0	0,0	0	0	Increase 800 Defense. It will last 1 minutes. (Lv 9 Cloak has to be equipped)	0
7595	Guardian Level 5	s0541	10130005	0	0	0	0	0	0	31	0	0	0	0	0	1	1	1	1	99	0	5000	-1,-2,-2,-2	0	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	0	0	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	-1,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2,-2	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0,0	0	0,0	0,0	0	0	0	0	0	0	0	0	0	ItemUse_BaTi1	0	0	0	0,0	0	0	Increase 2000 Defense. It will last 30 seconds. (Lv 10 Cloak has to be equipped)	0

 

Screenshot_122.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

i have a information for have a 2 errors one in the items forgeables not found , and 1 in the cloack no show cape in when i put in 5th and no see stats of she

Share this post


Link to post
Share on other sites


-- Cloak System
-------------------------------------------------------
--[[
ShareTeamExp:
    if cloak ~= nil then
        if cloak.hasCloak(t) == 1 then
            local cloakSlot = GetChaItem(t, 2, (cloak.conf['itemSlot'] - 1))
            if cloak.hasGem(cloakSlot, 63) == 1 then
                local gemLv = cloak.getGemLv(cloakSlot, 63);
                local multiplier = .05;
                multiplier = multiplier * gemLv;
                exp_up = exp_up + (exp_up * multiplier);
            end
        end
    end
-------------------------------------------------------
Check_Baoliao:
above: a = Percentage_Random(mf);
add:
    -- Cloak System:
    if cloak ~= nil then
        if cloak.hasCloak(ATKER) == 1 then
            local cloakSlot = GetChaItem(ATKER, 2, (cloak.conf['itemSlot'] - 1));
            if cloak.hasGem(cloakSlot, 64) == 1 then
                local gemLv = cloak.getGemLv(cloakSlot, 64);
                local multiplier = .05 * gemLv;
                mf = ((mf*100) + ((mf*100) * multiplier)) / 100;
            end
        end
    end
-------------------------------------------------------
can_forge_item_main:
    if CloakGem[GetItemID(Item_Stone1)] ~= nil then
        if CloakGem[GetItemID(Item_Stone1)] ~= GetItemID(Item_Jinglian) then
            BickerNotice(role, GetItemName(GetItemID(Item_Stone1)).." can only be forged to "..GetItemName(CloakGem[GetItemID(Item_Stone1)]).."!");
            return 0;
        end
    end
-------------------------------------------------------
forge.lua (ontop);
    CloakGem = {}; for i = 7585, 7590 do CloakGem = Cloak_Id; end
-------------------------------------------------------
 ]]

 cloak = {};
     -- Cloak Upgrade Device: 7584
     -- 3611
     cloak.conf         = {
         itemId         = 5001,
         dustyId        = 7582, 
         itemSlot    = 5,
         maxLv        = 10,
         statperLv    = 1
     };
     cloak.race         = {
         [1]            = 210,
         [2]            = 211,
         [3]            = 212,
         [4]            = 213
     }; -- cloak.conf['statperLv']

     cloak.hook        = {
         tick        = cha_timer,
         melee        = Skill_Melee_End,
         range        = Skill_Range_End,
         bolt        = Skill_Xlcz_End,
         conch        = Skill_Bkcj_End
     };

     cloak.aId         = {
         [cloak.conf['itemId']] = true
     };

     cloak.upRate                 = {};
         cloak.upRate[0]            = 1
         cloak.upRate[1]            = 1
         cloak.upRate[2]            = 1
         cloak.upRate[3]            = 1
         cloak.upRate[4]            = 1
         cloak.upRate[5]            = .7
         cloak.upRate[6]            = .5
         cloak.upRate[7]            = .4
         cloak.upRate[8]            = .3
         cloak.upRate[9]            = .2

     cloak.getCloakLv = function(item)
         local getLv = GetItemAttr(item, 55);
         if getLv > 0 then
             return getLv;
         end
         return 0;
     end

     cloak.hasCloak = function(cha)
         local slot = GetChaItem(cha, 2, (cloak.conf['itemSlot'] - 1));
         local slotId = GetItemID(slot);
         if slotId == cloak.conf['itemId'] then
             return 1;
         end
         return 0;
     end

     cloak.getGem = function(item)
         local chaCloak = {};
         local param = GetItemForgeParam(item, 1)
         --Notice(param);
        param = TansferNum(param)
        chaCloak[1] = GetNum_Part2(param)
        chaCloak[2] = GetNum_Part3(param)
        chaCloak[3] = GetNum_Part4(param)
        chaCloak[4] = GetNum_Part5(param)
        chaCloak[5] = GetNum_Part6(param)
        chaCloak[6] = GetNum_Part7(param)
        return chaCloak;
     end

     cloak.hasGem = function(item, stoneId)
         local gem = cloak.getGem(item);
         if gem[1] == stoneId or
             gem[3] == stoneId or
                 gem[5] == stoneId then
             return 1;
         end
         return 0;
     end

     cloak.getGemLv = function(item, stoneId)
         local gem = cloak.getGem(item);
         if gem[1] == stoneId then
             return gem[2];
         end
         if gem[3] == stoneId then
             return gem[4];
         end
         if gem[5] == stoneId then
             return gem[6];
         end
     end

    -- Cloak System:
    if cloak ~= nil then
        if cloak.hasCloak(ATKER) == 1 then
            local cloakSlot = GetChaItem(ATKER, 2, (cloak.conf['itemSlot'] - 1));
            if cloak.hasGem(cloakSlot, 64) == 1 then
                local gemLv = cloak.getGemLv(cloakSlot, 64);
                local multiplier = .05 * gemLv;
                mf = ((mf*100) + ((mf*100) * multiplier)) / 100;
            end
        end
    end

     cloak.skill = function(ATKER, DEFER, sklv)
         if cloak.hasCloak(ATKER) == 1 then
             local cloakSlot = GetChaItem(ATKER, 2, (cloak.conf['itemSlot'] - 1));
             if cloak.hasGem(cloakSlot, 65) == 1 then
                local Percentage = Percentage_Random(.07)
                if Percentage == 1 then
                    local getStateLv = GetChaStateLv(DEFER, 214);
                    if getStateLv == 0 then
                         local gemLv = cloak.getGemLv(cloakSlot, 65);
                         AddState(ATKER, DEFER, 214, gemLv, 3);
                         local ret = gemLv * 5
                         --SystemNotice(ATKER, "Recieved bonus from Admiral Cloak. Target Physical Resistence reduce by "..ret.." for 3 sec")
                     end
                 end
             end
             if cloak.hasGem(cloakSlot, 66) == 1 then
                local Percentage = Percentage_Random(.07)
                if Percentage == 1 then
                    local getStateLv = GetChaStateLv(DEFER, 215);
                    if getStateLv == 0 then
                         local gemLv = cloak.getGemLv(cloakSlot, 66);
                         AddState(ATKER, DEFER, 215, gemLv, 3);
                         local ret = gemLv * 50
                         --SystemNotice(ATKER, "Recieved bonus from Admiral Cloak. Target Defence reduce by "..ret.." for 3 sec")
                     end
                 end
             end
             if cloak.hasGem(cloakSlot, 67) == 1 then
                 local Percentage = Percentage_Random(.07)
                if Percentage == 1 then
                    local getStateLv = GetChaStateLv(DEFER, 216);
                    if getStateLv == 0 then
                         local gemLv = cloak.getGemLv(cloakSlot, 67);
                         AddState(ATKER, DEFER, 216, gemLv, 3);
                         local ret = gemLv * 10
                         --SystemNotice(ATKER, "Recieved bonus from Admiral Cloak. Target Dodge reduce by "..ret.." for 3 sec")
                     end
                 end
             end
             if cloak.hasGem(cloakSlot, 68) == 1 then
                 local Percentage = Percentage_Random(.07)
                if Percentage == 1 then
                    local getStateLv = GetChaStateLv(DEFER, 217);
                    if getStateLv == 0 then
                         local gemLv = cloak.getGemLv(cloakSlot, 68);
                         AddState(ATKER, DEFER, 217, gemLv, 3);
                         local ret = gemLv * 10
                         --SystemNotice(ATKER, "Recieved bonus from Admiral Cloak. Target Hitrate reduce by "..ret.." for 3 sec")
                     end
                 end
             end
         end
     end

     ----------------------------------------------
     -- HOOKS:
     ----------------------------------------------
     cha_timer = function(role, freq, time)
         cloak.hook['tick'](role, freq, time)
         if IsPlayer(role) == 1 then
             -- PlayEffect(role, 319)
             local slot = GetChaItem(role, 2, (cloak.conf['itemSlot'] - 1));
             local slotId = GetItemID(slot);
            local raceId = GetChaTypeID(role);
            local state = cloak.race[raceId];
             if cloak.aId[slotId] == true then
                local cloakLv = cloak.getCloakLv(slot);
                 AddState(role, role, state, cloakLv, 3600);
             else
                 local hasCloak = GetChaStateLv(role, state);
                 if hasCloak ~= 0 and slotId ~= cloak.conf['itemId'] then
                     --BickerNotice(role, 'asd');
                     RemoveState(role, state);
                 end
             end
         end
     end

     Skill_Melee_End = function(ATKER, DEFER, sklv)
         cloak.hook['melee'](ATKER, DEFER, sklv)
         cloak.skill(ATKER, DEFER, sklv)
     end

      Skill_Range_End = function(ATKER, DEFER, sklv)
         cloak.hook['range'](ATKER, DEFER, sklv)
         cloak.skill(ATKER, DEFER, sklv)
     end

       Skill_Xlcz_End = function(ATKER, DEFER, sklv)
         cloak.hook['bolt'](ATKER, DEFER, sklv)
         cloak.skill(ATKER, DEFER, sklv)
     end

   Skill_Bkcj_End = function(ATKER, DEFER, sklv)
         cloak.hook['conch'](ATKER, DEFER, sklv)
         cloak.skill(ATKER, DEFER, sklv)
     end

     function ItemUse_CloakUpgrade(role, Item)
         local Cha_Boat = GetCtrlBoat ( role )
        if Cha_Boat ~=  nil then
            SystemNotice( role , "Cannot use while sailing" )
            UseItemFailed ( role )
            return
        end
         local slot = GetChaItem(role, 2, (cloak.conf['itemSlot'] - 1));
         local slotId = GetItemID(slot);
         local cloakLv = cloak.getCloakLv(slot);
         local deviceId = GetItemID(Item);
         if slotId ~= cloak.conf['itemId'] then
            BickerNotice(role, 'Cannot use ['..GetItemName(deviceId)..'] on '..GetItemName(slotId)..'!');
            UseItemFailed(role);
            return
        end
        local cloakLv = cloak.getCloakLv(slot);
        if cloakLv >= cloak.conf['maxLv'] then
            BickerNotice(role, '['..GetItemName(slotId)..'] already maxed Upgrade!');
            UseItemFailed(role);
            return
        end
        local successRate = Percentage_Random(cloak.upRate[cloakLv]);
        if successRate == 1 then
            BickerNotice(role, successRate);
            local startAttr,endAttr = ITEMATTR_VAL_STR,ITEMATTR_VAL_STA;
            local itemAttr = {};
            local increment = 1;
            for i = startAttr,endAttr do
                itemAttr = GetItemAttr(slot, i);
                SetItemAttr(slot, i, itemAttr + cloak.conf['statperLv']);
            end
            -- 183
            SetItemAttr(slot, 55, cloakLv + 1);
            SetItemAttr(slot, 183, cloakLv + 1);
            SynChaKitbag(role,13)
            PlayEffect(role, 345);
        else
            SystemNotice(role , "Sorry, upgrade has failed! Luckily Cloak is not damaged...");
            PlayEffect(role, 346);
        end
    end

    function ItemUse_CloakUnseal(role, Item)
         local Cha_Boat = GetCtrlBoat ( role )
        if Cha_Boat ~=  nil then
            SystemNotice( role , "Cannot use while sailing" )
            UseItemFailed ( role )
            return
        end
        local HasItem = CheckBagItem(role, cloak.conf['dustyId']);
        if HasItem < 1 then
            BickerNotice(role,"You need ["..GetItemName(cloak.conf['dustyId']).."] in your Inventory!");
            UseItemFailed(role);
            return
        else
            TakeItem(role, 0, cloak.conf['dustyId'], 1) 
            GiveItem(role, 0, cloak.conf['itemId'], 1, 25);
            Notice(GetChaDefaultName(role)..' successfully Unsealed a '..GetItemName(cloak.conf['dustyId'])..'!');
            PlayEffect(role, 345)
            RefreshCha(role)
        end
    end

function STATE_AC_Add ( role , statelv ) 
    local strsb_dif = cloak.conf['statperLv'] * statelv
    local consb_dif = cloak.conf['statperLv'] * statelv
    local agisb_dif = cloak.conf['statperLv'] * statelv
    local dexsb_dif = cloak.conf['statperLv'] * statelv
    local stasb_dif = cloak.conf['statperLv'] * statelv
    local strsb = StrSb( role ) + strsb_dif
    SetCharaAttr( strsb , role , ATTR_STATEV_STR )
    local consb = ConSb( role ) + consb_dif
    SetCharaAttr( consb , role , ATTR_STATEV_CON )
    local agisb = ConSb( role ) + agisb_dif
    SetCharaAttr( consb , role , ATTR_STATEV_AGI )
    local dexsb = ConSb( role ) + dexsb_dif
    SetCharaAttr( consb , role , ATTR_STATEV_DEX )
    local stasb = ConSb( role ) + stasb_dif
    SetCharaAttr( consb , role , ATTR_STATEV_STA )
    ALLExAttrSet(role)  
end 

function STATE_AC_Rem ( role , statelv )
    local strsb_dif = cloak.conf['statperLv'] * statelv
    local consb_dif = cloak.conf['statperLv'] * statelv
    local agisb_dif = cloak.conf['statperLv'] * statelv
    local dexsb_dif = cloak.conf['statperLv'] * statelv
    local stasb_dif = cloak.conf['statperLv'] * statelv
    local strsb = StrSb( role ) - strsb_dif
    SetCharaAttr( strsb , role , ATTR_STATEV_STR )
    local consb = ConSb( role ) - consb_dif
    SetCharaAttr( consb , role , ATTR_STATEV_CON )
    local agisb = ConSb( role ) - agisb_dif
    SetCharaAttr( consb , role , ATTR_STATEV_AGI )
    local dexsb = ConSb( role ) - dexsb_dif
    SetCharaAttr( consb , role , ATTR_STATEV_DEX )
    local stasb = ConSb( role ) - stasb_dif
    SetCharaAttr( consb , role , ATTR_STATEV_STA )
    ALLExAttrSet(role)  
end

function STATE_Riven_Add(role, statelv)
    local pdef_dif = 5 * statelv
    local pdef = ResistSb(role) - pdef_dif 
    SetCharaAttr( pdef , role , ATTR_STATEV_PDEF )
    ALLExAttrSet(role)  
end

function STATE_Riven_Rem(role, statelv)
    local pdef_dif = 5 * statelv
    local pdef = ResistSb(role) + pdef_dif 
    SetCharaAttr( pdef , role , ATTR_STATEV_PDEF )
    ALLExAttrSet(role)  
end

function STATE_Pierc_Add(role, statelv)
    local defsb_dif = 50 * statelv
    local defsb = DefSb(role) - defsb_dif
    SetCharaAttr( defsb , role , ATTR_STATEV_DEF ) 
    ALLExAttrSet(role)
end

function STATE_Pierc_Rem(role, statelv)
    local defsb_dif = 50 * statelv
    local defsb = DefSb(role) + defsb_dif
    SetCharaAttr( defsb , role , ATTR_STATEV_DEF ) 
    ALLExAttrSet(role)
end

function STATE_Illusory_Add(role, statelv)
    local fleesb_dif = 10 * statelv
    local fleesb = FleeSb(role) - fleesb_dif 
    SetCharaAttr( fleesb , role , ATTR_STATEV_FLEE )
    ALLExAttrSet(role)  
end

function STATE_Illusory_Rem(role, statelv)
    local fleesb_dif = 10 * statelv
    local fleesb = FleeSb(role) + fleesb_dif 
    SetCharaAttr( fleesb , role , ATTR_STATEV_FLEE )
    ALLExAttrSet(role)  
end

function STATE_Curse_Add(role, statelv)
    local hitsb_dif = 10 * statelv
    local hitsb = HitSb(role) - hitsb_dif
    SetCharaAttr( hitsb , role , ATTR_STATEV_HIT ) 
    ALLExAttrSet(role) 
end

function STATE_Curse_Rem(role, statelv)
    local hitsb_dif = 10 * statelv
    local hitsb = HitSb(role) + hitsb_dif
    SetCharaAttr( hitsb , role , ATTR_STATEV_HIT ) 
    ALLExAttrSet(role) 
end where i put this bro ? can help me 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...