Jump to content

gmedannik

Members
  • Content count

    22
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

gmedannik last won the day on May 11

gmedannik had the most liked content!

Community Reputation

13 Neutral

About gmedannik

  • Rank
    Cabin Boy

Recent Profile Visitors

110 profile views
  1. gmedannik

    Developer services

    Trade
  2. gmedannik

    Developer services

    sending fake packets
  3. gmedannik

    Developer services

    Fix error (gold pulling) through the kiosk and so on. Error Demo:
  4. Исправление бага (рисование золота) через торговый ларек и прочее. Демонстрация взлома:
  5. gmedannik

    Developer services

    Example of my work (rainbow circle underfoot) Modification: SetChaSideID(role, id) -- Allows you to set the color of the circle. By default, the modification includes the color of the rainbow. Demo:
  6. Пример моей работы (радужный круг под ногам) Модификация: SetChaSideID(role, id) -- Позволяет установить цвет круга. По умолчанию модификация включает цвета радуги. Демонстрация:
  7. gmedannik

    Developer services

    Example of my work (count drop) Modification: SpawnItemCount(role, mob, dropID) -- allows you to set the count of drops. Modification affects each dropout item (not all at once). The modification is suitable for events or unique effects that affect the dropl. function SpawnItemCount(role, mob, dropID) local dropCount = 1 local stateDD = GetChaStateLv ( role , STATE_DOUBLE_DROP ) if (stateDD > 0) then if (GetChaMapName(role) == "garner") then local lucky = math.random(1,100) if (GetChaID(mob) ~= 789) then if (lucky <= 5) then dropCount = 2 SystemNotice(role, "You lucky, drop ["..GetItemName(dropID).."] x "..dropCount.."!") end end end end return dropCount end Demo:
  8. Пример моей работы (кол-во выпадаемых предметов) Модификация: SpawnItemCount(role, mob, dropID) -- позволяет установить кол-во выпадаемого дропа. Модификация влияет на кол-во каждого выпадаемого предмета а не на все сразу. Модификация подходит для эвентов или уникальных эффектов влияющих на дроп. function SpawnItemCount(role, mob, dropID) local dropCount = 1 local stateDD = GetChaStateLv ( role , STATE_DOUBLE_DROP ) if (stateDD > 0) then if (GetChaMapName(role) == "garner") then local lucky = math.random(1,100) if (GetChaID(mob) ~= 789) then if (lucky <= 5) then dropCount = 2 SystemNotice(role, "Вам повезло дроп ["..GetItemName(dropID).."] удвоен!") end end end end return dropCount end Демонстрация:
  9. gmedannik

    Developer services

    Example of my work (color gems) Modification: Allows you to set the color of the inserted stone. You can set the color for both specific and group. Demo:
  10. Пример моей работы (цветные самоцветы) Модификация: Позволяет устанавливать цвет вставленного самоцвета. Можно установить, цвет как для конкретных , так для группы. Демонстрация:
  11. gmedannik

    GameServer crashing...

    yes
  12. gmedannik

    GameServer crashing...

    i update function, put into skilleffect.lua to the top and replace all BickerNotice function to BickerNoticeNotCrashed
  13. gmedannik

    GameServer crashing...

    function BickerNoticeNotCrashed(role, message) local text = "" if (string.len(message) <= 250) then text = message else text = "Bicker message very very long =)" end BickerNotice(role, text) end
  14. gmedannik

    GameServer crashing...

    @wizel1 Good work @V3ct0r. I will only add that this is just a 250 character limit, if you are not going to send notice of more than 250 characters - you do not need it (this is not an error).
  15. gmedannik

    Developer services

    Example of my work (@@ command lv) 1.3x Modification: SystemNotice(role, message) -- Отправляет системное сообщение. GetGmLv(role) -- Получает гм уровень персонажа. GroupMessage(role, message) -- Обработчик гм команд. -- Group GM Command function GroupMessage(role, message) return 1 end Principle of operation: The player sends a GM command. The handler catches the command. The handler passes the data to you. You process data (scripting) For what it can be necessary ? This modification allows you to limit the required level of GM commands! For example: you can command @@ estop to make it work from level 99 GM.
×