Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 05/18/2019 in all areas

  1. 5 points
    Let me know what you think about this, depending on that i'll continue de dev. If you have other ideas, feel free to comment it. I'll try later, but if top2 have the same logic for the inventory on game databases, this should work on it too with no changes to the code. Services full installation finishes at min: 4:30 Sory for my english Here are the services. Pirate Club Offline Stall Please give me your thoughts.
  2. 5 points
    Кастомная анимация совместно с базовой
  3. 3 points
    [!] Исправление уязвимости связанной с переполнением буфера в функциях SystemNotice(), PopupNotice () и BickerNotice() 1. Суть уязвимости Злоумышленник определенным образом заставляет GameServer.exe вызвать функцию SystemNotice(), которая служит для вывода сообщений в системный чат игрока, при этом в функцию передается очень длинная строка с сообщением, что вызывает переполнение буфера и последующее завершение работы GameServer.exe. 2. Причина уязвимости Чтобы понять в чем причина переполнения, посмотрим исходные коды GameServer: Это код функции SystemNotice(). Можно увидеть, что здесь используется небезопасная функция vsprintf(), которая не контролирует размер буфера szTemp, указатель на который передается ей первым параметром. В результате vsprintf() записывает строку за пределами выделенной для нее памяти, что приводит к уничтожению данных в соседних ячейках, после чего GameServer.exe вылетает с ошибкой. Функция vsprintf() также используется и в других функциях: PopupNotice() BickerNotice() SystemNotice() класса CPlayer А это значит, что эти функции так же потенциально опасны. 3. Как воспроизвести уязвимость и методика тестирования исправления В открытом доступе нет информации, каким образом можно заставить GameServer.exe вызвать обсуждаемые функции с очень длинным сообщением, которое приводит к их переполнению. Чтобы имитировать данную ситуацию можно вызывать функции SystemNotice() и BickerNotice() из Lua-скриптов: -- Данный вызов функции SystemNotice() приведет к ошибке GameServer.exe! SystemNotice(role, "Toooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo LoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooongStriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!") -- Данный вызов функции BickerNotice() приведет к ошибке GameServer.exe! BickerNotice(role, "Toooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo LoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooongStriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!") Функция PopupNotice() вызывается при работе с внутриигровым интернет-магазином: Чтобы вызвать данную функцию для тестов, можно подменить в GameServer.exe вызов функции SystemNotice() на PopupNotice(), так как эти функции имеют одинаковые сигнатуры (число, тип и последовательность параметров). В GameServer.exe версии 1.38 функция SystemNotice() находится по адресу 0x004CA2C0, а PopupNotice() - 0x004CA400. Подменяем вызов: Теперь при вызове SystemNotice() вместо оригинальной функции будет вызываться PopupNotice(). Функция CPlayer::SystemNotice() вызывается при ошибках ковки, плавки, соединения самоцветов: Её вызов можно сымитировать, например, отредактировав функцию плавки аппарелей (Apparel Fusion) Заменим условный переход по адресу 0x004EF309 (справедливо для GameServer.exe версии 1.38) на безусловный: После проделанных изменений, каждый раз при открытии диалога плавки всегда будет вызываться функция CPlayer::SystemNotice(). 4. Как устранить уязвимость Небезопасную функцию vsprintf() необходимо заменить на её безопасный аналог - функцию _vsnprintf(), которая принимает дополнительный параметр: размер буфера под строку с сообщением. Таким образом, исправленная функция SystemNotice() будет выглядеть так: В функцию _vsnprintf() передаем размер на единицу меньше, в данном случае 249 байт, так как последний байт будет нулевым. Функции BickerNotice(), PopupNotice() и CPlayer::SystemNotice() необходимо исправить аналогичным образом. 5. Патч для GameServer.exe За основу патча возьмем оригинальные функции из GameServer.exe GameServer.exe версии 1.38 SystemNotice() BickerNotice() PopupNotice() CPlayer::SystemNotice GameServer.exe версии 1.36 SystemNotice() BickerNotice() PopupNotice() CPlayer::SystemNotice Заменяем во всех этих функциях инструкции вызова функции vsprintf(): MOV EAX,DWORD PTR SS:[EBP-110] PUSH EAX ; /arglist MOV ECX,DWORD PTR SS:[EBP+C] ; | PUSH ECX ; |format LEA EDX,DWORD PTR SS:[EBP-10C] ; | PUSH EDX ; |buffer CALL vsprintf ; \vsprintf ADD ESP,0C На инструкции вызова функции _vsnprintf(): MOV EAX,DWORD PTR SS:[EBP-110] PUSH EAX ; /arglist MOV ECX,DWORD PTR SS:[EBP+C] ; | PUSH ECX ; |format PUSH 0F9 ; |count = F9 (249.) LEA EDX,DWORD PTR SS:[EBP-10C] ; | PUSH EDX ; |buffer CALL _vsnprintf ; \_vsnprintf ADD ESP,10 Разберем замену инструкций на примере функции SystemNotice() из GameServer.exe версии 1.38. Исправленная функция SystemNotice() будет выглядеть следующим образом (обратите внимание на строки 17 - 25): PUSH EBP MOV EBP,ESP PUSH -1 PUSH 005A67A6 ; SE handler installation MOV EAX,DWORD PTR FS:[0] PUSH EAX MOV DWORD PTR FS:[0],ESP PUSH ECX SUB ESP,188 PUSH EBX PUSH ESI PUSH EDI MOV DWORD PTR SS:[EBP-10],ESP MOV DWORD PTR SS:[EBP-4],0 LEA EAX,DWORD PTR SS:[EBP+10] MOV DWORD PTR SS:[EBP-110],EAX MOV EAX,DWORD PTR SS:[EBP-110] PUSH EAX ; /arglist MOV ECX,DWORD PTR SS:[EBP+C] ; | PUSH ECX ; |format PUSH 0F9 ; |count = F9 (249.) LEA EDX,DWORD PTR SS:[EBP-10C] ; | PUSH EDX ; |buffer CALL 00572811 ; \_vsnprintf ADD ESP,10 MOV DWORD PTR SS:[EBP-110],0 LEA EAX,DWORD PTR SS:[EBP-148] PUSH EAX ; /Arg1 MOV ECX,DWORD PTR DS:[77984C] ; | g_gmsvr CALL 00529CE0 ; \?GetWPacket@TcpCommApp@dbc@@QBE?AVWPacket@2@XZ MOV BYTE PTR SS:[EBP-4],1 PUSH 205 LEA ECX,DWORD PTR SS:[EBP-148] CALL 00523A40 ; dbc::WPacket::WriteCmd LEA EAX,DWORD PTR SS:[EBP-10C] PUSH EAX ; /s CALL 0056E1D0 ; \strlen ADD ESP,4 MOVZX ECX,AX ADD ECX,1 PUSH ECX LEA EDX,DWORD PTR SS:[EBP-10C] PUSH EDX LEA ECX,DWORD PTR SS:[EBP-148] CALL 00524D40 ; dbc::WPacket::WriteSequence SUB ESP,38 MOV ECX,ESP MOV DWORD PTR SS:[EBP-190],ESP LEA EAX,DWORD PTR SS:[EBP-148] PUSH EAX ; /Arg1 CALL 0041DBD0 ; \dbc::WPacket::WPacket MOV DWORD PTR SS:[EBP-194],EAX MOV ECX,DWORD PTR SS:[EBP-194] MOV DWORD PTR SS:[EBP-198],ECX MOV BYTE PTR SS:[EBP-4],2 MOV EDX,DWORD PTR SS:[EBP+8] PUSH EDX MOV EAX,DWORD PTR SS:[EBP+8] MOV EDX,DWORD PTR DS:[EAX] MOV BYTE PTR SS:[EBP-4],1 MOV ECX,DWORD PTR SS:[EBP+8] CALL DWORD PTR DS:[EDX+30] MOV BYTE PTR SS:[EBP-4],0 LEA ECX,DWORD PTR SS:[EBP-148] CALL 0041DC60 ; dbc::WPacket::~WPacket JMP SHORT OK CALL 00401340 ; sym_engine::default_fmt PUSH EAX PUSH 0 MOV ECX,DWORD PTR SS:[EBP-14C] CALL 00401320 ;se_translator::exception::info MOV EAX,DWORD PTR DS:[EAX+4] ; | PUSH EAX ; |Arg1 CALL 0053C910 ; \sym_engine::stack_trace ADD ESP,0C PUSH 0 ; /Arg2 = 00000000 PUSH 0 ; |Arg1 = 00000000 CALL 0056DDB1 ; \_CxxThrowException OK: MOV DWORD PTR SS:[EBP-4],-1 MOV ECX,DWORD PTR SS:[EBP-C] MOV DWORD PTR FS:[0],ECX POP EDI POP ESI POP EBX MOV ESP,EBP POP EBP RETN Открываем GameServer.exe в отладчике OllyDbg и помещаем инструкции, которые приведены выше, в Code Cave: Теперь необходимо заменить вызов оригинальной небезопасной функции SystemNotice() на нашу исправленную. Для этого по адресу 0x004CA2C0 (адрес оригинальной функции SystemNotice()) записываем инструкции перехода на новую функцию по адресу 0x005B25A4: Далее проделываем такие же операции с остальными небезопасными функциями и сохраняем изменения в GameServer.exe, а затем тестируем его в согласно п. 3 данной статьи.
  4. 2 points
    System Name: Sandy Beach Dungeon (Map) Hello guys! Firstly, if you are a Pirates Online admin/gm/developer, let's make it clear that I am making these codes giving you due credit for creating something similar. Sandy Beach Dungeon - v1.0 [Preview] Introduction: Sandy Beach Dungeon is a map where party must complete before the time given by the system ends. Your main goal is to eliminate a certain amount of monsters to summon the boss on the map and thus complete the map and receive great rewards. After entering the map together with your party the leader must activate the map so that the monsters appear and the time begins to count. The monsters drop common items, and the boss will grant all members of the party a random reward upon being killed. Features: - Balanced character stats according to it's job configurable thought variables; - Most common functions from map can be configured thought variables; - Non-pk zone; - Totally easy to understand and modify functions; - Configurable ADS system to inform players remaining time to complete dungeon; - Functionally map copies; Future: - Random monster quantity to party clear within map time limit; - Spawn monster quantity according to monster kill number given; - Remove solo players from map; - Smart AI to BOSS; Any suggestions welcome.
  5. 2 points
    System Name: Magic Toadstool - Addon (Transformation) Bandit Magic Toadstool - Showoff Credits: @KONG, for redirecting on ReformChaX() from his v1.38 project; @Satan, creating the addon; Introduction: Toadstool is a item which where when using it players will turn into a defined monster thought scripts by it's ID during a period of time. Requeriments: - TransformCha(role, id) function on GameServer.exe - Table Serialization Features: - Allow player to immediatly turn into another monster when using toadstool; - Transformation time for characters being saved on single .txt file using Table Serialization; - Automates create the .txt files for storing time if it doesn't exists - Created timer function to turn character back to it's default look when transformation time gone; - Created single Toadstool item usage function to easy configuration; Issues: - Character must unequip helm before use magic toadstool, because that monsters doesn't supports it on look iirc. Future: - Implementation of a ADS system on timer to announce remaining transformation time? Any suggestions welcome.
  6. 2 points
    If the file isn't encrypted, and you can read lines, you can use gemini decompiler. You can reference my old site to get the tools. http://basicpiratesserverinfo.weebly.com/ 47 Invincible Potion -1 0 State_PKWd_Add State_PKWd_Rem 1 0 1 1 1 1 1 0 0 0 1 1 1 1 0 0 0 -1 0 0 0 0 -1 0 0 0 0 0 0 0 If you want to make it show a glowing affect, when player uses the item until time runs out. I will provide to you a random effect you can change to whatever you want. 416 -- Devil Tower glow (Purple) , when players use the potion it will display this glow effect. 47 Invincible Potion -1 0 State_PKWd_Add State_PKWd_Rem 1 0 1 1 1 1 1 0 0 0 1 1 1 1 0 0 0 -1 0 0 0 416 1 0 0 0 0 0 0 0
  7. 2 points
    Всем привет! Нашел у себя в архивах сайт, шаблон, мелкие решения, скрин ниже. За основу был взят шабон из www.pkom.xyz , после полностью переделан(был прикручен форму punbb, после была добавлена регистрация аккаунтов+востановение пароля аккаунтов). Из интересного: после авторизации на форуме можно регистрировать игровые аккаунты, которые оторажаются в профиле(из профиля можно востанавливать пароль - путем отправки письма на почту...). Возможно было добвленно что то еще ... Архив всего что было: mediafire dropfiles БД: mediafire dropfiles
  8. 1 point
    So as many know, there has been an exploit going around, it's almost the same pattern, such that GroupServer loses socket connect with GateServer. Has anyone out there know a solution for this such that it can be reproduced? Checked logs and did not find quite much about it. However, I have found that of MP_TEAM_CREATE() send ToGameServer data to GateServer. This is a significant loss in the hopes of server admins running servers, as much have been closed due to this. and as a result if a person parties another, they will experience a disconnection. If chat they will disconnect. Experiencing this I have found that -> If disconnect character with a 2nd client, the potential error is fixed, but it is a hassle to doing this over and over everytime exploit is done comparableto restarting Group/Gate. Results is with and without filter = same. This is not a packet issue I assume, as limitations have applied but results the same.
  9. 1 point
    PO's binary files are encrypted and their client checks to see if the file's original, from what I know. I believe the only way besides decrypting the files is to directly edit the binary.
  10. 1 point
    Try using deguix's lua decompiler. It should be somewhere on these forums. As for using original files, from personal experience you should be able to use different files as well but it's generally better to use the original decompiled one, as some servers check to see if the file is original. Also it may be worth mentioning which server you are trying to do it on, as some servers are known to have encrypted binary files or a client which checks whether it's the original file.
  11. 1 point
    Hey. As far as I'm concerned you're better off getting them from the server files folder, changing the file directly and then compiling.
  12. 1 point
    For animation tweak, you need to edit CharacterAction.tx, though as I know there is no guide on how the file works. For "bless effect tweak" or any similar tweak (visual effect on exp/drop state, bless, buffs, debuffs), you need to edit the skilleff.bin file. (changing one parameter)
  13. 1 point
    Try to change language for non-Unicode programs to Russian (cp -> clock and region -> region -> administrative -> change system locale).
  14. 1 point
    https://mega.nz/#!hFtBmS4I!aeOE9XlwhlAL4zVlinPDgUC3AD1wV1wWoHybt0wUj2o
  15. 1 point
    @V3ct0r добрый день! Каким образом доставали анимацию и скелет ланса, если не секрет? Я продолжил свой проект на unreal, и выбрал ами, так как самому пришлось рисовать скелет и анимацию, а у ами по-моему наиболее простое строение, даже несмотря на это у меня ушло около недели на 2 анимации idle и running.
  16. 1 point
  17. 1 point
    Всем привет! В данной теме буду выкладывать новых монстров из клиента 天魔传说 (Demon Legend) Монстры без прописки навыков, обычная атака. Возможны ошибки. Для Characterinfo.txt 1549 Маленький черный дракон xxx 4 5 910 0 1 1 1 1 1 1 1 0 0 0,0 0 0,0,0 1 910 100 370 371 372 0 0 0 0,-1,-1,-1,-1,-1 2.996 1.75 3.803 40 1,5 2,5 399 398 0 0 0,0,0 1 1 0 0 25,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1 70,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1 885,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1 10000,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1 0 0 0 0,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1 0,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1 10 1 1000 0 0 1 0 122 35000 0 10000 0 1500 2000 20 500 600 200 100 158 200 1000 800 250 2500 600 0 23 97 23 23 23 23 20 0 0 0 225000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1.0,1.0,1.0 1558 Маленький дракон xxx 4 5 911 0 1 1 1 1 1 1 1 0 0 0,0 0 0,0,0 1 911 100 370 371 372 0 0 0 0,-1,-1,-1,-1,-1 2.996 1.75 3.803 40 1,5 2,5 399 398 0 0 0,0,0 1 1 0 0 25,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1 70,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1 885,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1 10000,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1 0 0 0 0,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1 0,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1 10 1 1000 0 0 1 0 122 35000 0 10000 0 1500 2000 20 500 600 200 100 158 200 1000 800 250 2500 600 0 23 97 23 23 23 23 20 0 0 0 225000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1.0,1.0,1.0 1559 Семиголовый дракон xxx 4 5 912 0 1 1 1 1 1 1 1 0 0 0,0 0 0,0,0 1 912 100 370 371 372 0 0 0 0,-1,-1,-1,-1,-1 18.3 16 8.5 1000 1,5,0 2,5,0 399 395 0 0 0,0,0 1 0 0 0 25,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1 70,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1 885,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1 10000,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1 0 0 0 0,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1 0,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1 10 1 1000 0 0 1 0 122 35000 0 10000 0 1500 2000 20 500 600 200 100 158 200 1000 800 250 2500 600 0 23 97 23 23 23 23 20 0 0 0 225000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1.0,1.0,1.0 1560 Древняя акула xxx 4 5 913 0 1 1 1 1 1 1 1 0 0 0,0 0 0,0,0 1 913 100 370 371 372 0 0 0 0,-1,-1,-1,-1,-1 2.996 1.75 3.803 40 1,5 2,5 399 398 0 0 0,0,0 1 1 0 0 25,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1 70,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1 885,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1 10000,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1 0 0 0 0,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1 0,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1 10 1 1000 0 0 1 0 122 35000 0 10000 0 1500 2000 20 500 600 200 100 158 200 1000 2000 250 2500 600 0 23 97 23 23 23 23 20 0 0 0 225000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1.0,1.0,1.0 1561 Демон из Ада xxx 4 5 914 0 1 1 1 1 1 1 1 0 0 0,0 0 0,0,0 1 914 100 370 371 372 0 0 0 0,-1,-1,-1,-1,-1 18.3 16 8.5 1000 1,5,0 2,5,0 399 395 0 0 0,0,0 1 0 0 0 25,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1 70,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1 885,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1 10000,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1 0 0 0 0,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1 0,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1 10 1 1000 0 0 1 0 122 35000 0 10000 0 1500 2000 20 500 600 200 100 158 200 1000 2000 250 2500 600 0 23 97 23 23 23 23 20 0 0 0 225000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1.0,1.0,1.0 1562 Призрак из Ада xxx 4 5 915 0 1 1 1 1 1 1 1 0 0 0,0 0 0,0,0 1 915 100 370 371 372 0 0 0 0,-1,-1,-1,-1,-1 3.753 3.753 3.481 40 1,5,0 2,5,0 399 398 0 0 0,0,0 1 1 0 0 25,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1 70,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1 885,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1 10000,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1 0 0 0 0,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1 0,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1,-1 10 1 1000 0 0 1 0 122 35000 0 10000 0 1500 2000 20 500 600 200 100 158 200 1000 2000 250 2500 600 0 23 97 23 23 23 23 20 0 0 0 225000 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 1.0,1.0,1.0 Для CharacterAction.tx 910 1 0 60 2 0 0 3 0 0 4 0 60 5 70 110 6 70 110 7 310 355 333 8 310 355 333 9 310 355 333 10 260 305 283 11 190 255 223 12 310 355 333 13 0 0 14 0 0 15 0 0 16 0 0 17 350 406 911 1 0 60 2 0 0 3 0 0 4 0 60 5 70 110 6 70 110 7 310 355 333 8 310 355 333 9 310 355 333 10 260 305 283 11 190 255 223 12 310 355 333 13 0 0 14 0 0 15 0 0 16 0 0 17 350 406 912 1 0 80 2 0 0 3 0 0 4 0 80 5 90 150 6 90 150 7 155 185 170 8 255 300 278 9 305 345 325 10 0 0 11 0 0 12 0 0 13 0 0 14 0 0 15 0 0 16 0 0 17 190 246 913 1 0 60 2 0 0 3 0 0 4 0 60 5 130 150 6 130 150 7 170 230 0 8 231 290 0 9 291 348 0 10 349 409 0 11 411 469 0 12 0 0 0 13 0 0 14 0 0 15 0 0 16 0 0 17 70 122 914 1 0 80 2 0 0 3 0 0 4 0 80 5 310 357 6 310 357 7 85 120 0 8 121 147 0 9 0 0 0 10 163 190 0 11 0 0 0 12 0 0 0 13 0 0 14 0 0 15 0 0 16 0 0 17 196 263 915 1 60 160 2 0 0 3 0 0 4 60 160 5 0 40 6 0 40 7 200 227 0 8 0 0 0 9 0 0 0 10 0 0 0 11 0 0 0 12 0 0 0 13 0 0 14 0 0 15 0 0 16 0 0 17 196 263 Скачать архив с текстурами и анимацией
  18. 1 point
    I think you'd like Pirate King Online, its defently the most Vanilla server out there =)
  19. 1 point
    @KONG you can share the fix for the systemnotice & others? Also i found out that some people using this exploit aswell: Changing Birth Map to a map with big letters = GameServer Crash Also another similar one is done but its while teleporting character through Teleporter npc. Other: Flooding gateserver with Connections = Won't allow other players to connect & causes lag You have any ideas on these? ty
  20. 1 point
  21. 1 point
    Китайский топ – аренда серверов: http://www.hdwsf.com http://xy.dicne.cn:9000/index.htm http://www.asnss.com http://hthdw.com http://www.kopiece.com:9000 http://zmw.hdwsf.cc:81/index.htm http://www.hdw138.com:8081 http://www.7-hai.com http://www.songvision.com.cn:81 http://dd.my-kop.com:9000 http://218.90.139.114:81 http://gmhdw.nat123.net/1.38/index.htm 海盗王OL别名:海盗王OL 海盗王 海盗王Online 软件介绍
  22. 1 point
  23. 1 point
    There Bro! http://www.mediafire.com/file/66bxsuce2weshm0/Drop+Rate+Calculator.exe
  24. 1 point
    Drop Rate Calculator Credits: razvakid92 With this program you can calculate the drop rate of items from monsters. Server drop rate (MF_RAID) taken as x1. Download
  25. 1 point
    Simple script -- Put this script in -->> function after_player_kill_player( ATKER, DEFER ) with the others. (functions.lua) if map_name_ATKER == "chaosicicle" or map_name_DEFER == "chaosicicle" then -- Change the map that you want to put in here local atk_name = GetChaDefaultName ( ATKER ) local def_name = GetChaDefaultName ( DEFER ) local Notice_all = "["..def_name.."] was slain by ["..atk_name.."] in Chaos Icicle (55)!" -- Notices the world that [x] killed [x]. You can change the messages here. Notice ( Notice_all ) GiveItem (ATKER , 0 , 3333 , 1 , 4 ) -- 3333 = Item ID, you can modify this. GiveItem (ATKER , 0 , 3334 , 1 , 4 ) -- 3334 = Item ID, if you want to add more, copy and paste under with Item ID. end I hope someone finds this helpful, i understand it's very simple
×